Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania

Profil kibica polskiej siatkówki

Siatkówka jest dziś produktem, który jest przygotowany do sprzedaży. Na ten produkt oczekuje klient, którym jest osoba interesująca się sportem a idąc dalej – osoba interesująca się siatkówką na jej reprezentacyjnym i klubowym poziomie i idąc jeszcze dalej – to fan siatkówki, który za siatkówką szaleje, przepada i jest siatkówką oczarowany. Na potrzeby określenia poznania kibica siatkarskiego i wizerunku dyscypliny Polski Związek Piłki Siatkowej i Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej S.A. zleciły odpowiednie badania. Badania miały cel marketingowy i produktowy. Chodziło o poznanie kibica siatkówki, tak reprezentacyjnego jak ligowego w celu przygotowania dla niego lepszego produktu w postaci imprezy i transmisji telewizyjnej. Badanie miało także odpowiedzieć na pytanie- jak kreować produkt siatkarski by był on bardziej dostępny dla sponsora?

Badanie zostało zrealizowane w dniach 16 – 21 lipca 2012 roku na reprezentatywnej pod względem wieku i płci próbie 4279 respondentów w wieku 18 – 59 lat przez firmę badawczą Pentagon Research. Jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI). Magazyn „Polska Siatkówka” jako pierwszy prezentuje wyniki badań.

Określając profil kibica siatkówki należy najpierw odpowiedzieć na pytanie o stopień zainteresowania sportem. Ponad 73% (1) ankietowanych deklaruje zainteresowanie sportem, co daje nadzieję na wysokie zainteresowanie poszczególnymi dyscyplinami sportowymi, w tym także siatkówką.


Profil kibica polskiej siatkówki

Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.

Dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz konta w Akademii Polskiej Siatkówki - możesz je założyć w dosłownie kilkadziesiąt sekund.