WAŻNA INFORMACJA - strona korzysta z plików Cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania prezentowanej zawartości do potrzeb odwiedzających. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego komputera.

Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Coraz bliżej coraz szerzej

Serdecznie gratulujemy PKN Orlen złotego medalu olimpijskiego Tomasza Majewskiego i srebrnego Anity Włodarczyk. W Londynie okazało się, że wcześniejsze wybory Orlenu były niezwykle trafne.

Tomasz Majewski to pierwszy lekkoatleta, który trafił pod nasze skrzydła. Niedługo po Tomku skład lekkoatletycznej Grupy Sportowej ORLEN zasilili Piotr Małachowski (rzut dyskiem), Anita Włodarczyk (rzut młotem), po Mistrzostwach Europy w Barcelonie Adam Kszczot i Marcin Lewandowski (biegi średnie) oraz w tym roku Henryk Szost (bieg maratoński). Szybko okazało się, że wsparcie lekkoatletyki to strzał w dziesiątkę a królowa sportu jest jedną z dyscyplin budzących emocje na najwyższym poziomie.. Oczywiście jesteśmy bardzo dumni ze złota Tomka oraz srebra Anity i mamy nadzieję, że zarówno oni jak i pozostali wspierani przez nas sportowcy będą niejednokrotnie wyznaczać poprzeczkę innym zawodnikom.

Początki współpracy z żeńską siatkówką rozpoczęły się na wysokim pułapie. PKN Orlen był oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2009, które odbywały się w Polsce. Czy tamto doświadczenie miało wpływ na obecną decyzję?

To prawda, po raz pierwszy z siatkówką związaliśmy się podczas Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Kobiet w 2009 r. Polska reprezentacja zapewniła nam wtedy niesamowite emocje a duży sukces marketingowy tej imprezy spowodował wzrost zainteresowania tą dyscypliną. W konsekwencji zaczęliśmy sponsorować wybrane turnieje halowe z udziałem reprezentacji Polski jak również rozgrywki plażowe. Bacznie analizowaliśmy poszczególne efekty naszego zaangażowania i badaliśmy ich efektywność. Przyglądaliśmy się również jakie emocje budzą rozgrywki siatkarskie i jaki mogą mieć one wpływ na postrzeganie marki ORLEN. Wszystkie te działania umacniały naszą decyzję o zwiększeniu zaangażowania w tą dyscyplinę sportu.

Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.

Dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz konta w Akademii Polskiej Siatkówki - możesz je założyć w dosłownie kilkadziesiąt sekund.