WAŻNA INFORMACJA - strona korzysta z plików Cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania prezentowanej zawartości do potrzeb odwiedzających. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego komputera.

Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Coraz bliżej coraz szerzej

Serdecznie gratulujemy PKN Orlen złotego medalu olimpijskiego Tomasza Majewskiego i srebrnego Anity Włodarczyk. W Londynie okazało się, że wcześniejsze wybory Orlenu były niezwykle trafne.

Tomasz Majewski to pierwszy lekkoatleta, który trafił pod nasze skrzydła. Niedługo po Tomku skład lekkoatletycznej Grupy Sportowej ORLEN zasilili Piotr Małachowski (rzut dyskiem), Anita Włodarczyk (rzut młotem), po Mistrzostwach Europy w Barcelonie Adam Kszczot i Marcin Lewandowski (biegi średnie) oraz w tym roku Henryk Szost (bieg maratoński). Szybko okazało się, że wsparcie lekkoatletyki to strzał w dziesiątkę a królowa sportu jest jedną z dyscyplin budzących emocje na najwyższym poziomie.. Oczywiście jesteśmy bardzo dumni ze złota Tomka oraz srebra Anity i mamy nadzieję, że zarówno oni jak i pozostali wspierani przez nas sportowcy będą niejednokrotnie wyznaczać poprzeczkę innym zawodnikom.

Początki współpracy z żeńską siatkówką rozpoczęły się na wysokim pułapie. PKN Orlen był oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2009, które odbywały się w Polsce. Czy tamto doświadczenie miało wpływ na obecną decyzję?

To prawda, po raz pierwszy z siatkówką związaliśmy się podczas Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Kobiet w 2009 r. Polska reprezentacja zapewniła nam wtedy niesamowite emocje a duży sukces marketingowy tej imprezy spowodował wzrost zainteresowania tą dyscypliną. W konsekwencji zaczęliśmy sponsorować wybrane turnieje halowe z udziałem reprezentacji Polski jak również rozgrywki plażowe. Bacznie analizowaliśmy poszczególne efekty naszego zaangażowania i badaliśmy ich efektywność. Przyglądaliśmy się również jakie emocje budzą rozgrywki siatkarskie i jaki mogą mieć one wpływ na postrzeganie marki ORLEN. Wszystkie te działania umacniały naszą decyzję o zwiększeniu zaangażowania w tą dyscyplinę sportu.

PKN Orlen z roku na rok coraz mocniej inwestuje w polską siatkówkę. Jesteście oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej, oficjalnym sponsorem Grand Slam World Tour w siatkówce plażowej w Starych Jabłonkach oraz naszych olimpijczyków Grzegorza Fijałka i Mariusza Prudla. Czy to może znaczyć, że siatkówka stanie się flagową dyscypliną sportu dla Orlenu?

Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców, dlatego jesteśmy obecni na tak wielu polach aktywności i wybieramy te, które w jak najlepszy sposób mogą wesprzeć nasze marki. Piłka siatkowa jest dla nas bardzo ważna jednak nie zawężamy naszych działań tylko do tej dyscypliny. Należy pamiętać, że równolegle prowadzimy dwa duże projekty w oparciu o sport motorowy – ORLEN Team oraz VERVA Racing Team, w ramach których między innymi co roku organizujemy duży event – VERVA Street Racing. Dodatkowo cały czas z powodzeniem inwestujemy w lekką atletykę oraz Grupę Sportową ORLEN.


Coraz bliżej coraz szerzej

Obok PKN Orlen sponsorem reprezentacji oraz ligi męskiej pozostał Plus. Czy a jeśli tak, to jakie będą relacje pomiędzy najważniejszymi partnerami polskiej siatkówki?

Polska Siatkówka potrzebuje solidnych sponsorów którzy zapewnią nieustanny rozwój tego sportu. Współpracując razem z wieloletnim partnerem siatkówki, jakim jest Polkomtel, możemy więcej zdziałać zarówno dla drużyn jak i zawodników, współkreując jednocześnie efektywny wizerunek dla naszych brandów. Współpraca układa nam się doskonale od samego początku, nie wchodzimy sobie w obszary kompetencji, a wymieniając doświadczenia możemy zaproponować siatkówce coraz ciekawsze rozwiązania mające na celu popularyzację sportu w kraju.

Jakich zmian można spodziewać się w ORLEN Lidze od nowego sezonu?

Ze strony PKN ORLEN będziemy starali się zapewnić lidze jak najlepsze warunki rozwoju oraz marketing na najwyższym poziomie. Wzmocnimy przekaz żeńskiej siatkówki w mediach, strumieniując ją także do tych mediów w których siatkówka nie była zbyt popularna. Jako tytularny Sponsor ORLEN Ligi wsłuchamy się w głos kibiców oraz klubów i wspólnie poszukamy najlepszych rozwiązań które podniosą atrakcyjność tej dyscypliny.

Umowa obowiązuje do sezonu 2015/2016 – czyli do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro. Czy to oznacza, że ORLEN Liga ma wykreować olimpijski awans drużyny narodowej w roku 2016?

Zawsze mierzymy wysoko. Chcemy stworzyć możliwie najlepsze warunki dla dalszego rozwoju polskiego sportu. Tym samym przez sponsoring ORLEN Ligi liczymy, że będziemy mieli swój wkład w wykształcenie odpowiedniej kadry dla drużyny narodowej marzeń, która powalczy o najwyższe trofea podczas Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro i będzie powodem dumy Polaków.

Coraz bliżej coraz szerzej
Oceń artykuł:
  • 2.24 z 5 gwiazdek
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Średnia ocena: 2.24
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.