Dzielić ten sam sen
„Jeśli ktoś chce odnieść sukces to trzeba działać wspólnie na rzecz jednej sprawy”
Czy siatkówka jest dobrym biznesem ?
Siatkówka jest jednym z najważniejszych sportów, zarówno pod względem ludzi uprawiających ten sport jak i oglądających np. w telewizji. Dla potencjalnych sponsorów ważne jest to, że siatkówka przyciąga dużo ludzi na meczach podczas meczów Ligi Światowej czy na Igrzyskach Olimpijskich. I tutaj dochodzimy do drugiego poziomu – jakości tych kibiców. Wielu kibiców siatkówki szaleje wprost za tym sportem, zrobią dla niego wszystko, a to dobrze wpływa na image siatkówki. Trzeba pracować tylko nad promocją siatkówki, bo w jednych krajach jest ona popularna, ale w drugich już nie. Tam jest duże pole do popisu.
Z czym kojarzy się Panu siatkówka w Polsce?
Kiedy myślę siatkówka i Polska to widzę szalone terytorium, znakomite środowisko do uprawiania siatkówki. Polska ma szczęście do ludzi – są oni bardzo dobrymi gospodarzami imprez, dodatkowo ma oddanych fanów. Muszę powiedzieć, że ktoś w przeszłości zrobił dobrą robotę w federacji i w telewizji. Teraz efekty działań marketingowych właśnie w Polsce. Brakuje tylko wyników na polu sportowym, ale pewnie i na to przyjdzie czas.