Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Wyciąga i przyciąga



Wyciąga i przyciąga

Lista sukcesów jest długa, nie tylko w sferze reprezentacyjnej, ale również i w klubowej. Wszystkie te osiągnięcia dostarczyły nam wspaniałych emocji. Sam jestem kibicem siatkówki i dawno nie przeżywałem tylu radosnych chwil – uważa Andrzej Sowiński, Dyrektor Generalny Lenovo Polska. Firma, która od czterech lat zapewnia PZPS i PLPS S.A. najnowocześniejsze rozwiązania komputerowe, wie, że może tylko skorzystać na wspieraniu siatkówki. Jak pokazują notowania finansowe Lenovo w Polsce, nie zapowiada się, by komputerowy potentat chciał się wycofać ze współpracy z Polską Siatkówką. Podobną opinię ma kolejny sponsor, Adidas Polska. – Jesteśmy szczęśliwi, że dzięki decyzji z 2008 roku o współpracy z PZPS możemy być częścią tych sukcesów poprzez nasz sprzęt oraz finansowe wspieranie polskich reprezentacji – uważa prezes Adidas Polska, Artur Czerwonogrodzki. Jak sam podkreśla, firma na tym nie traci, a wręcz przeciwnie, zyskuje. – Dzięki wspaniałym wynikom i zainteresowaniu kibiców uzyskujemy jakościową ekspozycję logo Adidas, co w dużym stopniu wpływa na postrzeganie marki Adidas oraz przenosi się na nasze wyniki sprzedaży. Cele roku 2011 związane ze współpracą z PZPS, a także z całością działań biznesowych zrealizowaliśmy w stu procentach – dodaje Czerwonogrodzki. I należy pamiętać o jednym. Wszystko dzieje się w czasach, kiedy słowo „kryzys” odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Póki co antykryzysowe „zasieki” ustawione wcześniej przez władze zwiadu i sportowa kontrofensywa siatkarzy powstrzymały atak kryzysu. Największe firmy odzieżowe, energetyczne, telewizyjne, spożywcze inwestujące w siatkówkę to jedna, choć niemała część karuzeli marketingowej.


Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.

Dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz konta w Akademii Polskiej Siatkówki - możesz je założyć w dosłownie kilkadziesiąt sekund.