WAŻNA INFORMACJA - strona korzysta z plików Cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania prezentowanej zawartości do potrzeb odwiedzających. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego komputera.

Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Wcześniej głosowałeś na ten artykuł. Nie ma sensu robić tego po raz drugi. Twój głos nie może zostać zapisany.

Koncepcja zarządzania wizerunkiem zajmuje obecnie istotne miejscezarówno w teorii jak i praktyce współczesnego marketingu. Zarządzaniewizerunkiem to obszar zainteresowań nie tylko organizacji profit oraznon profit, partii politycznych, jednostek administracji publicznej, alerównież indywidualnych jednostek w tym: polityków, postaci z małegoi dużego ekranu, oraz sportowców (...)


Oceń artykuł:
  • 2.17 z 5 gwiazdek
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Średnia ocena: 2.17
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.