Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Sponsoring po polsku

W porównaniu z resztą świata polski rynek sponsoringu sportowego dopiero raczkuje. Dotychczas podjęto niewiele prób jego analizy. Pierwszym w kraju kompleksowym badaniem na ten temat jest raport „Sponsoring sportowy w Polsce” wydany przez agencję marketingową SportWin. Publikujemy jego główne tezy.

W porównaniu z resztą świata polski rynek sponsoringu sportowego dopiero raczkuje. Dotychczas podjęto niewiele prób jego analizy. Pierwszym w kraju kompleksowym badaniem na ten temat jest raport „Sponsoring sportowy w Polsce” wydany przez agencję marketingową SportWin. Publikujemy jego główne tezy.

Autor: Krzysztof Kropielnicki i Michał Gradzik

Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.

Dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz konta w Akademii Polskiej Siatkówki - możesz je założyć w dosłownie kilkadziesiąt sekund.