Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
MEDIA RELATIONS W SPORCIE

MEDIA RELATIONS W SPORCIE

JAK OD PODSTAW BUDOWAĆ MEDIALNY WIZERUNEK KLUBU?

Świat się zmienia. Społeczne, kulturowe przemiany wymuszają szybką adaptację do nowej rzeczywistości. Kluby żyjące regularnym rytmem „sprzed lat” coraz bardziej odczuwają pewnego rodzaju marginalizację. Wszyscy, którzy chcą nadal działać muszą zmierzyć się z koniecznością realnej oceny współczesności i dostosowania się do niej

Zapewne, jeśli oferta naszego klubu jest atrakcyjna, klub może poszczycić się pięknymi tradycjami i długą historią, czyli jeśli mamy wyrobioną pewną markę, możemy jeszcze trochę odcinać przysłowiowe „kupony”. Do czasu. Sport będący elementem pewnej kultury podlega, podobnie jak inne dziedziny życia, pewnym globalnym tendencjom. Źle rozumiane wymogi nowoczesności prowadzą do komercjalizacji, dehumanizacji sportu, czy szerzej – całej kultury fizycznej. Wówczas ważny jest szybki zysk (różnie pojmowany, nie zawsze jedynie w wymiarze finansowym) często na bazie „wyzysku” zdrowia i życia osób zaangażowanych w proces zdobywania spektakularnych wyników. Dobrze zatem we właściwy sposób odczytać i zaspokoić potrzeby współczesności. Wyważyć, rozsądnie dostosować ofertę do istniejących potrzeb, a nawet (co sugerują marketingowcy) te potrzeby wręcz wykreować, sprawić, by ludzie sami zaczęli (w marketingowym sensie) pożądać tego, co jest w ofercie klubu/związku.

Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.

Dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli nie posiadasz konta w Akademii Polskiej Siatkówki - możesz je założyć w dosłownie kilkadziesiąt sekund.