WAŻNA INFORMACJA - strona korzysta z plików Cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania prezentowanej zawartości do potrzeb odwiedzających. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego komputera.

Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
Wcześniej głosowałeś na ten artykuł. Nie ma sensu robić tego po raz drugi. Twój głos nie może zostać zapisany.
System marketingu stworzony w Polskiej Siatkówce w latach 1998 - 2008 opiera się na czterech głównych filarach, którymi są: podmioty sportowe /PZPS, PLPS S.A., kluby, FIVB, CEV/, media/stacja telewizyjna/, kibice oraz sponsorzy.

Wszystkie elementy tego systemu są równie ważne i bez którekolwiek z nich przestałby on istnieć albo byłby bardzo ułomny. Zasadniczym założeniem funkcjonowania systemu jest odniesienie korzyści przez wszystkich jego uczestników a w konsekwencji tworzenie warunków do rozwoju polskiej siatkówki.
Oceń artykuł:
  • 2.34 z 5 gwiazdek
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Średnia ocena: 2.34
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.

  • Jaki jest problem? Prosimy przedstawić sprawę pisząc na adres pomocy technicznej, za sprawą formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt".
    Napisany 01-03-2011,22:49 przez Łukasz Piec
  • nie można pobrać pliku :(
    Napisany 01-03-2011,17:29 przez ANNA WALENDZIK