WAŻNA INFORMACJA - strona korzysta z plików Cookie
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania prezentowanej zawartości do potrzeb odwiedzających. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego komputera.

Akademia Polskiej siatkówki

  
Dane do logowania
System marketingu stworzony w Polskiej Siatkówce w latach 1998 - 2008 opiera się na czterech głównych filarach, którymi są: podmioty sportowe /PZPS, PLPS S.A., kluby, FIVB, CEV/, media/stacja telewizyjna/, kibice oraz sponsorzy.

Wszystkie elementy tego systemu są równie ważne i bez którekolwiek z nich przestałby on istnieć albo byłby bardzo ułomny. Zasadniczym założeniem funkcjonowania systemu jest odniesienie korzyści przez wszystkich jego uczestników a w konsekwencji tworzenie warunków do rozwoju polskiej siatkówki.
Oceń artykuł:
  • 2.34 z 5 gwiazdek
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Średnia ocena: 2.34
Artykuły mogą być komentowane tylko i wyłącznie przez zalogowanych użytkowników.
Jeżeli nie posiadasz konta w naszej Akademii - założ je już dziś.

  • Jaki jest problem? Prosimy przedstawić sprawę pisząc na adres pomocy technicznej, za sprawą formularza kontaktowego w zakładce "Kontakt".
    Napisany 01-03-2011,22:49 przez Łukasz Piec
  • nie można pobrać pliku :(
    Napisany 01-03-2011,17:29 przez ANNA WALENDZIK